Dorien Hoorens head of account Kult&Ace

20-04-2021 (15:58) - Mensen

Dorien Hoorens is begonnen bij Kult&Ace - Youth & Culture Agency. Ze is als Head of Account verantwoordelijk voor bestaande accounts en verbreding op de (internationale) markt.
 
Kult&Ace is een onafhankelijk Amsterdams 'PR+' bureau, gespecialiseerd in jonge, cultureel diverse doelgroepen. Het bureau houdt merken relevant via de pijlers Insights, Strategy en Campaign. Kult&Ace heeft als enige PR bureau een eigen onderzoekspanel van jonge consumenten met allerlei achtergronden. Vanuit deze insights bouwt Kult&Ace strategieën en campagnes en geeft het een stem aan generatie Z en millennials.
 
Verantwoordelijkheden
Bij Kult&Ace wordt Dorien Hoorens verantwoordelijk voor bestaande klanten zoals PUMA, Björn Borg en Hennessy. Ook is zij - samen met oprichter Melanie Bosveld - verantwoordelijk voor het uitbreiden van het klantenportfolio, de positionering van het bureau, de daily operations en het uitbouwen van het team. Eerder werkte Hoorens bij Likefriends waar zij verantwoordelijk was voor accounts als ASICS SportStyle (global), Marriott International en Allego. Hiervoor werkte zij onder andere bij iris worldwide en Isobar (voorheen Social Embassy; nu onderdeel van Dentsu) voor merken als Shell Retail, Maxi-Cosi en had zij alle Unilevermerken in haar portfolio.