DPDK breidt team uit met drie senior aanwinsten

DPDK breidt team uit met drie senior aanwinsten

16-09-2021 (15:40) - Mensen

DPDK digital agency breidt haar Rotterdamse team uit op het gebied van strategie, design en technologie. Het bureau verwelkomt Helga Torrezan als Head of Strategy, Davide Mancini als Creative Director en Marianela Queme als Technical Director.
 
Head of Strategy Helga Torrezan is een bekwame merkstrateeg met ruim 13 jaar ervaring in marketing communicatie. Haar opgedane kennis in verschillende sectoren maakt haar een vakexpert in merkstrategie ontwikkeling, merkmarketing en digital groei. Helga komt oorspronkelijk uit Brazilië en heeft over de hele wereld gewerkt voor merken als Staples, Swiss Re en meest recentelijk Logex.
 
Davide Mancini komt aan boord als Creative Director. Hij heeft meer dan tien jaar ervaring in design en vormgeving en heeft bekroond werk geproduceerd voor verschillende bureaus waaronder Ogilvy, M&C Saatchi en TBWA. Daarnaast is Davide ook aan de klantzijde werkzaam geweest voor merken als G-Star Raw en Catawiki.
 
Marianela Queme treedt toe als DPDK’s Technical Director. Voordat ze de overstap maakte naar software engineering in Engeland en Nederland, begon ze haar carrière als webontwikkelaar in geboorteland Guatemala. Ze is een deskundige op het gebied van software ontwikkeling en implementatie van datagedreven marketing oplossingen, en won zelfs de Tech Star DevelopHER prijs.
 
DPDK groeit snel, het bureau blijft op zoek naar nieuw talent om hun steeds groter wordende team te versterken.