Jeroen van Barneveld van JCDecaux naar Y Media Generation

Jeroen van Barneveld van JCDecaux naar Y Media Generation

17-06-2019 (09:54) - Mensen

Na 16 jaar bij JCDecaux te hebben gewerkt heeft Jeroen van Barneveld de overstap naar Y Media Generation gemaakt. Jeroen; “Een nieuwe uitdaging bij een groeiend onafhankelijk Out of Home bedrijf sprak mij enorm aan. Bij Y Media Generation krijg ik de kans om adverteerders de juiste mix op gebied van buitenreclame te adviseren. Daarbij ben ik niet langer aan één exploitant gebonden."
 
Y Media Generation heeft zo’n 7 jaar geleden het roer omgegooid. De digitalisering van objecten speelt daarbij een grote rol. Inzicht in markten, doelgroepen, mediavormen, zichtbaarheid en vooral de voorkeur voor uitsluitend de allerbeste locaties vormen de speerpunten. John van der Burg (ceo); “Alles op gebied van buitenreclame heeft de laatste tijd een enorme kwaliteitsboost meegemaakt. Buitenreclame is als nooit tevoren volledig erkend als volwassen medium dat een enorme rol speelt in het realiseren van complexe communicatiedoelstellingen. Je kunt het 24/7 non-stop bereik van buitenreclame feitelijk in geen enkele serieuze campagne meer missen. Maar voor de klant is het moeilijk kiezen uit een oerwoud van aanbieders die stuk-voor-stuk voor eigen parochie preken.”