Jungle Minds breidt uit

16-10-2017 (13:34) - Mensen

Jungle Minds breidt uit met 6 nieuwe medewerkers. De digital agency, gericht op user value sinds 2000, heeft vele strategische partnerships met o.a. LeasePlan, Akzo, Ajax en BAM. De nieuwe medewerkers versterken het strategische user centered team, de creatieve vloer en development.

 
Constantijn Smit
is bij Jungle Minds begonnen als Digital Strategists. Constantijn werkte hiervoor bij Mangrove en IN10 als digital producer voor klanten als Schiphol, Heineken, Dubai Airport en de Willem de Kooning Academie.
Frans Mettes is gestart als Art Director bij Jungle Minds en werkte hiervoor onder andere als Senior Digital Designer bij RTL Nederland en de FD Mediagroep.
Mathijs Kleverlaan gaat het Interaction Design team versterken. Matthijs werkte hiervoor onder andere als Senior User Experience Designer bij Handmade voor Albert Heijn en als Senior Visual Designer bij UNITid voor klanten als Ziggo, Rabobank, Philips, CZ, PostNL, KPN en Effectory. 


Merei Sandbrink zal het User Experience Research versterken. Merei werkt hiervoor als Design Researcher bij Buyerminds. 
Thijs van Campen is begonnen als junior Digital Strateeg was hiervoor betrokken bij het opzetten van SaaS startup Ligas Sports als Brand and Product Manager en heeft als freelancer onder andere (strategie en visual) opdrachten gedaan voor MVO Nederland, Van Gogh Museum en De Keukenvernieuwers. 
Maressa Joseph is gestart als Front End Developer en versterkt hiermee het Creative Development team. Zij zijn verantwoordelijk voor het creëren en valideren van nieuwe technologieën en ideeën op de internationale platformen die Jungle Minds creëert. Voordat Maressa zich op het coderen stortte, studeerde ze communicatie en werkte ze in Nicaragua in diverse hospitality functies.