Karianne van Biezen Managing Director 3sixtyfive

Karianne van Biezen Managing Director 3sixtyfive

21-11-2019 (10:08) - Mensen

Karianne van Biezen is per 1 november als Managing Director gestart bij influencer marketing agency 3sixtyfive. Samen met oprichter John Meulemans het bureau gaat zij het bureau verder uitbouwen.

Van Biezen was als ondernemer meer dan tien jaar actief met Bananas. Een experiential marketing agency gespecialiseerd in sampling voor opdrachtgevers als The Coca-Cola Company, Unilever, Procter and Gamble, Beiersdorf en Perfetti van Melle. Dit bedrijf heeft ze inmiddels verkocht. Van Biezen is ook mede-oprichter van voetbaltijdschriften Ajax magazine 1900 en 90 Minutes.

'Ik kijk er erg naar uit om 3sixtyfive naar een volgende fase te brengen samen met oprichter John Meulemans, die ik al ruim 15 jaar ken. Influencer marketing wordt inmiddels een volwassen marketing kanaal: doelgroepen zijn via influencers goed en meetbaar te bereiken, ook in combinatie met ander online en offline marketing kanalen. Hier komt mijn achtergrond in offline marketing goed van pas', laat Van Biezen weten.