Katinka Huijberts nieuwe Managing Director van PROOF

01-03-2021 (11:22) - Mensen

Katinka Huijberts wordt per 15 maart de nieuwe Managing Director van PROOF. Bea Aarnoutse draagt de eindverantwoordelijkheid over en blijft betrokken als consultant en partner. Bea zal vanaf 1 mei ook gaan acteren als director van een nieuw label: PROOF PEOPLE.
 
Met de komst van Katinka Huijberts zet PROOF vol in op verdere groei en ontwikkeling van het bureau. PROOF focust zich op change communication & employee alignment. De komst van Katinka maakt het mogelijk om het bureau stevig verder uit te bouwen. Het PROOF-team zet zich dagelijks in om klanten te helpen met verandertrajecten en om de employee journeys te verbeteren. Met de komst van PROOF PEOPLE wordt daar ook interim management & services aan toegevoegd.
 
Katinka Huijberts heeft in haar carrière grote transformaties geleid bij o.a. ING, WestlandUtrecht Bank en De Goudse Verzekeringen. De afgelopen 1,5 jaar heeft ze zich als zelfstandig consultant en coach beziggehouden met individuele - en organisatietransformaties.
 
Bea Aarnoutse: ‘Wij zijn heel blij met de komst van Katinka. Met haar ervaring kunnen we de stappen zetten die we graag willen zetten. Niet alleen heeft ze veel ervaring met transities zoals veel van onze klanten meemaken, zij heeft meermalen laten zien dat transities goed slagen als er de juiste aandacht is voor medewerkers. Een vakvrouw met enorm veel ervaring bij opdrachtgevers en met een hart voor mensen. Dat past bij PROOF.‘

Katinka Huijberts: ‘Ik kijk ernaar uit bij te dragen aan de ambities van PROOF. Ik heb een grote passie voor het vakgebied van PROOF, omdat ik in de praktijk heb geleerd dat hier het verschil tussen het lukken of mislukken van transities ligt. Ik voel me vereerd dat ik aan dit mooie en professionele bureau leiding mag geven en ik heb zin in de samenwerking met alle collega’s bij PROOF.’

PROOF is een (inter)nationaal onderscheidend bureau met jarenlange ervaring in change communicatie, employee alignment, internal branding, employer branding en leiderschapscommunicatie. Ons motto is: waardecreatie begint bij medewerkers. Het team werkt vanuit Amsterdam aan het creëren van een optimale employee journey voor organisaties als Albert Heijn, Eneco, Rijksmuseum, Royal FloraHolland, Tata Steel Europe, UMC Utrecht en Univé.