LEWIS verwelkomt zes talenten

23-05-2019 (17:30) - Mensen

LEWIS heeft in de afgelopen drie maanden vijf nieuwe account executives en een digital marketing executive verwelkomd. Danique van Zon (Digital Marketing Executive), Marijn Brokx, Iskander de Lange, Evi van Lieshoud, Iris van de Mortel en Hafida Ouahim (allen Account Executive) versterken het internationale communicatiebureau.


De eerste vijf zijn toegevoegd aan het team in Eindhoven dat met name B2B-campagnes uitvoert en Hafida versterkt de consumer-divisie van LEWIS in Amsterdam. Danique van Zon (24) studeerde Communicatie- en Informatiewetenschappen aan Tilburg University. Tijdens haar opleiding liep ze stage bij GLOW Eindhoven. Voordat ze de stap naar LEWIS maakte, was ze werkzaam bij een social media- en community marketingbureau. Nu is zij bij LEWIS in Eindhoven aan de slag als Digital Marketing Executive.


Marijn Brokx
(24) studeerde Business Communication and Digital Media aan Tilburg University, waar zij gelijktijdig werkzaam was op de marketing- & communicatieafdeling van de universiteit. Na afronding van haar master vervulde ze de rol van publiciteitsmedewerker bij Theaters Tilburg. Hier was ze verantwoordelijk voor de PR, marketing en communicatie van alle cabaret-, comedy- en jeugdvoorstellingen.


Iskander de Lange (27) heeft zijn bachelor behaald aan Tilburg University in Interculturele Communicatie & Master Bedrijfscommunicatie & Digitale Media. Tijdens deze studie deed hij internationale ervaring op bij de afdeling Public Diplomacy, Press and Culture van de Nederlandse Ambassade in Washington D.C. Vervolgens werkte hij gedurende een jaar in de IT-detachering, waarvan hij ongeveer acht maanden werkte al Software Test Engineer bij TomTom, alvorens hij startte als adviseur bij LEWIS.
 

creatieve campagnes

Evi van Lieshoud (26) studeerde Communicatie Management aan de Fontys Hogeschool in Eindhoven en liep stages bij diverse bedrijven, waaronder ASML. Na haar studie startte ze als projectmanager binnen reclamebureau Fama Volat. Hier was ze verantwoordelijk voor de praktische uitvoering van diverse creatieve campagnes.


Iris van de Mortel
(24) studeerde Marketing Management aan Tilburg University. Na haar afstuderen ging ze aan de slag als Marcom Specialist bij Philips Health Systems. Hier was zij verantwoordelijk voor de uitvoering van lokale communicatie- en campagneplannen. Daarnaast ondersteunde zij de woordvoerder van de afdeling bij de uitvoering van PR-activiteiten.


Hafida Ouahim
(24) studeerde Bedrijfskunde MER, Strategisch Marketing aan de Noordelijke Hogeschool in Leeuwarden. Hafida deed tijdens haar studie ervaring op bij bedrijven zoals Univé Verzekeringen. Voor Occhio in Amsterdam schreef Hafida een strategisch marketingplan ten behoeve van de (online) positionering van het merk.


dringende behoefte

Yvonne van Bokhoven, EVP Europe bij LEWIS: 'In de afgelopen maanden wisten steeds meer uiteenlopende organisaties ons te vinden om een samenwerking voor langere tijd aan te gaan. Hierdoor ontstond de dringende behoefte naar nieuwe adviseurs. We hebben na een intensieve zoektocht zes talenten gevonden die bij LEWIS een hele mooie carrière tegemoet gaan.'