Likefriends strikt ervaren Hoorens

14-05-2018 (10:16) - Mensen

Sinds kort is Dorien Hoorens gestart bij digital agency Likefriends. Zij is er als Senior Account Director verantwoordelijk voor alle bestaande accounts en de verbreding op de (internationale) markt van het bureau.
 

Hoorens werkte hiervoor bij onder andere Iris Worldwide en Isobar/Social Embassy voor merken als Shell, Maxi-Cosi en alle Unilever merken. In samenwerking met Managing Director Anouk van Maanen is zij verantwoordelijk voor het uitbreiden van het huidige portfolio. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor de bestaande accounts zoals Randstad, diverse Marriott labels en Pepsico global merken. 
 

“Wij zijn enthousiast dat Dorien heeft besloten om ons te komen versterken”, zegt Anouk van Maanen (Managing Director Likefriends). “Met het toenemen van ons internationale klantportfolio, waar vaak meerdere labels onder vallen, komt haar expertise enorm goed van pas. Haar jarenlange ervaring kan meteen worden toegepast en zal onze dienstverlening naar een nog hoger niveau tillen. Dit sluit perfect aan bij onze ambities”.
 

people first

“De klik met Anouk van Maanen en Stef de Jong was meteen aanwezig bij het eerste gesprek. De open mentaliteit, ‘people first’ benadering en de grote ambities zowel op nationaal als op internationaal gebied spraken mij meteen aan. De keuze was snel gemaakt.”