Marc den Hertog nieuwe baas BBK/Door Vriendschap Sterker

12-06-2018 (12:18) - Mensen

Veronique Swinkels draagt het stokje van algemeen directeur van BBK/Door Vriendschap Sterker over aan Marc den Hertog. Den Hertog is sinds 2010 als copywriter verbonden aan BBK/Door Vriendschap Sterker en werd in 2013 creatief directeur. Hij wordt naast algemeen directeur ook aandeelhouder in het bureau.


Den Hertog: “Onder leiding van Veronique heeft ons bureau zich ontwikkeld tot hét allround communicatiebureau voor een betere wereld. Gelukkig blijven haar kennis, creativiteit en duurzame drive voor het bureau behouden. Ik verheug me op onze nieuwe samenwerking.” 

 

duurzaamheid blijft

Swinkels gaat haar horizon verbreden: “De afgelopen jaren ben ik betrokken geweest bij veel internationale projecten op het snijvlak van ondernemerschap, duurzaamheid en sociale innovatie. Daar wil ik mee verder en daar ga ik de komende periode meer tijd in investeren.”

Swinkels blijft zich bij BBK/Door Vriendschap Sterker bezighouden met positioneringsvraagstukken op het gebied van duurzaamheid en het faciliteren van creatieve processen. Swinkels: “Het bureau bestaat volgend jaar 50 jaar. Dat wil ik niet missen. We brengen op dit moment het verhaal van 50 jaar maatschappelijke communicatie in kaart en vormen een visie op de toekomst.”