MediaMonks investeert in global marketing communicatie team

15-06-2018 (10:01) - Mensen

Creatief productiebureau MediaMonks investeert in marcom expertise met de aanstelling van Marta Tomczak als Head of Brand Communications en de promotie van Marieke van Zanten tot Global Communications Manager. Zij geven gezamenlijk leiding aan een team van 11 Monks dat verantwoordelijk is voor branding, marketing, PR en communicatie.
 

Met Marta Tomczak haalt MediaMonks meer dan 10 jaar ervaring binnen op het gebied van brand strategy en strategic communications. Marta was voorheen werkzaam bij de internationale telecommunicatie-gigant VEON en werkte daarvoor bij 180 Amsterdam en het internationale reputatiemanagement-bureau FinchFactor. In haar nieuwe rol is Marta naast brand communication ook verantwoordelijk voor PR en marketing.
 

Marieke van Zanten is in haar nieuwe rol verantwoordelijk voor interne communicatie, evenementen en sponsoring voor alle 11 kantoren wereldwijd en waakt daarbij over MediaMonks’ DNA en cultuur van talent empowerment. Het team werkt samen met het management om de reputatie van MediaMonks verder te versterken. Daarnaast werkt het team aan de verdere ontwikkeling van MediaMonks’ diensten om klanten verder te ondersteunen op het gebied van marketing en communicatie.
 

Main Monk Victor Knaap: "Ik ben blij Marieke en Marta te kunnen verwelkomen als de nieuwe leads van ons marcom-team. Marieke vervulde de afgelopen jaren waarschijnlijk de moeilijkste baan op aarde, door zowel mijn PA als de oren en ogen van het bedrijf te zijn. Ze begrijpt onze cultuur en ons DNA als geen ander. Marta brengt op haar beurt de perfecte combinatie van PR and brand communications. Ik heb het volste vertrouwen dat deze zet bij zal dragen aan de groei van MediaMonks, zowel intern als extern.”