Mediatic trekt Robin Jahshan en Anna Westerdaal aan

05-06-2018 (11:39) - Mensen

Het Amsterdamse contentmarketingbureau Mediatic breidt per direct uit met Robin Jahshan en Anna Westerdaal. Zij gaan aan de slag als commercieel manager en pr-consultant, contentmarketeer.


Dennis Mensink, algemeen directeur van Mediatic: “Met de komst van Jahshan en Westerdaal hebben we er twee ervaren krachten bij die op het gebied van sales, contentmarketing en pr de nodige kennis in huis hebben. Hun kwaliteiten zijn een mooie aanvulling op de rest van het team, waardoor we onze dienstverlening verder kunnen professionaliseren." 

 

commercieel

Robin gaat in zijn nieuwe rol aan de slag met het optimaliseren van de commerciële activiteiten. Dit in een duo-rol als commercieel manager en pr-consultant. De afgelopen jaren werkte hij voor verschillende grote (inter)nationale media- en entertainmentbedrijven als Metro, TMG, Exterion Media en Stage Entertainment. Naast een brede kennis van het medialandschap neemt Jahshan een belangrijke commerciële ervaring mee.
Hij heeft de afgelopen jaren Buro85 opgezet, een productiehuis van digitaal communicatiemateriaal.


Robin Jahshan: “De kennis die ik daar heb opgedaan, kan ik meenemen in mijn werk bij Mediatic. De afgelopen jaren heb ik mij beziggehouden met onder andere het bedenken en ontwikkelen van websites en animatievideo’s voor verschillende opdrachtgevers." 

 

Inhoudelijk

Anna Westerdaal: “Na jaren persberichten van anderen te hebben gelezen, is het nu de hoogste tijd om zelf achter de knoppen te zitten. Werken voor een inhoudelijk sterk contentmarketingbureau als Mediatic is een mooie stap in mijn carrière. Anna werkte als tv- en radioverslaggever en allround redacteur voor onder andere Omroep West, BNR, Omroep Flevoland en KRO-NCRV Radio 1.