Merel van Gijzel verruilt Bannerboy voor Havana Harbor

13-08-2018 (10:05) - Mensen

Creatief bureau Havana Harbor groeit snel en daarom verwelkomt Havana Harbor per augustus een bekend gezicht uit de industrie: Merel van Gijzel. De voormalig countrymanager van productiebureau Bannerboy gaat bij Havana Harbor aan de slag als Operations Director. 

 
Merel kent de in en outs van digital advertising en geeft haar kennis en ervaring graag door. Bij Bannerboy had ze een breed takenpakket en was ze verantwoordelijk voor business in Nederland, België en Duitsland. “Havana Harbor groeit snel en ik merk dat het creatieve team behoefte heeft aan iemand die structuur en ondersteuning biedt tijdens de veranderingen. Door het team op een persoonlijke manier aan te sturen creëren we ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Zo kan iedereen zijn eigen talenten ontdekken.”.


Maarten de Vries, mede-oprichter en eigenaar van het moederbedrijf Digital Agency Group, is erg te spreken over de nieuwe aanwinst: “Merel heeft aantoonbare ervaring met digital advertising en productie en komt erg enthousiast op ons over. Ik heb er vertrouwen in dat we mooie stappen gaan zetten met haar aan onze zijde.”.


Havana Harbor: een creative agency met expertise in iedere touchpoint van de digitale klantreis. Tot het portfolio behoren klanten zoals Nationale Postcodeloterij, Telfort, Zilveren Kruis, Unilever, Akzo Nobel, FBTO, Robeco en New York Pizza. Havana Harbor is onderdeel van de Digital Agency Group, met meer dan 70 digital experts in media en creatie en locaties in Rotterdam en Amsterdam.