Mischa Oudolf Strategy Director bij New Growth Strategies

01-03-2021 (12:38) - Mensen

New Growth Strategies, het nieuwe adviesbureau in het netwerk van TBWA, heeft Mischa Oudolf als Strategy Director aangetrokken.
 
Mischa is een ervaren merkbouwer die merken tot leven brengt bij klanten en medewerkers. Dit deed ze o.a. bij ABN AMRO, Hi, MTV Mobile, Simyo en BSH. Ze is ruim 20 jaar werkzaam in branding op het gebied van strategie, positionering, internal branding, customer experience, media en (online) communicatie. Mischa is een merkbouwer met veel gevoel voor klanten. In de tijd dat ze verantwoordelijk was voor het merk Simyo werd het bedrijf uitgeroepen tot het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland.

‘Ik geloof dat een sterk merk de basis is voor succes en groei. Als het merk echt begrepen en omarmd wordt door de organisatie, dan kan je het in alles consistent doorvoeren en je daarmee onderscheiden. Door een duidelijke en oprechte positionering met communicatie die raakt krijg je enthousiaste klanten en trotse medewerkers en daardoor trek je weer nieuwe liefhebbers aan. Ik kijk er naar uit om meer bedrijven hiermee te helpen en dit domein bij New Growth Strategies verder uit te bouwen’, aldus Mischa Oudolf.

Marc van Eck, oprichter en CEO van New Growth Strategies, laat weten: ‘Ons team en onze klanten gaan heel erg blij worden van de energie en het vakmanschap van Mischa. Ruim 15 jaar geleden leerde ik haar al kennen toen ik het prachtige merk Hi hielp met positionering en Internal Branding. Helaas is Hi niet meer, maar des te leuker dat Mischa de spirit van Hi bij ons naar binnen gaat brengen en alle toffe ervaring die zij sindsdien heeft opgedaan. Zo kunnen wij lekker doorgroeien en nog meer klanten verder helpen. Het belooft een mooi jaar te worden.’
 
New Growth Strategies helpt merken en bedrijven te groeien door het vinden van nieuwe manieren om waarde te creëren én te claimen. New Growth Strategies is onder leiding van Marc van Eck en Joost van Gelder een zelfstandig bureau in het netwerk van TBWA.