Nathalie Peters vertrekt bij IPG Mediabrands

22-07-2019 (09:17) - Mensen

IPG Mediabrands maakt bekend dat Nathalie Peters  per 1 september 2019 haar functie als Head of Digital Transformation neerlegt. Na vijftien jaar diverse functies in het digitale domein binnen de groep te hebben vervuld, kiest zij ervoor haar carrière een nieuwe wending te geven.
 
Als Managing Director initieerde Nathalie de digitale bureaus: digilogue, Reprise, Cadreon (RTB) en Spring Creek (Social). Vanuit haar functie als Head of Digital Transformation bepaalde ze de digitale koers van de groep en bewaakte ze de implementatie. Daarnaast vervult ze ruim vijf jaar de functie van voorzitter van het IAB Nederland.
 
Ze heeft veelvuldig als het gezicht van IPG Mediabrands gefungeerd wat betreft digitale innovatie. Ze kent als geen ander de ontwikkelingen in het vak en schroomt niet om hier publiekelijk over te spreken. Ze wordt veel gevraagd in diverse nationale en internationale vakjury’s en als moderator bij congressen en events.
 
Nathalie Peters: ”Vanzelfsprekend is het afscheid nemen van IPG Mediabrands en van zoveel prachtige collega’s een grote en emotionele stap. We hebben een prachtig bedrijf met een unieke sfeer. Toch geeft het loslaten van deze zekerheid en comfort mij heel veel energie en daarom weet ik dat het goed is zo en dat de tijd rijp is voor iets nieuws, het ondernemerschap.”
 
Details over wat ze gaat doen, maakt Peters in een later stadium bekend.