N=Content breidt team uit

04-01-2021 (16:11) - Mensen

Daan Jongen is op 4 januari aan de slag gegaan bij N=Content als social lead. Hij zal komende maanden het social team verder uitbouwen. Daan Jongen is een bekend gezicht op social media. Hij begon, net als Anne Stokvis (hoofdredacteur N=Content), in de televisiewereld bij BNN.
 
Daan werd in 2018 en 2019 genomineerd als ‘Beste Twitteraar van Nederland’. Hij komt over van Brand Studio, DPG Media naar N=Content: “Inhaken, aanhaken of juist afhaken? Hoe zet je je merk neer in een steeds bewuster wordende social omgeving. Dat is een van de uitdagingen waar ik me mee bezig ga houden. N=Content biedt een combinatie van sterke strategie, oneindige creativiteit en een inhoudelijke redactie. Dat is een unieke combinatie waar ik graag gebruik van ga maken als Social Lead.”

Daarnaast is het team uitgebreid met social producer Tessa Norah Feenstra. Ook zij heeft een achtergrond in de journalistiek en heeft de afgelopen jaren veel social ervaring opgedaan bij o.a. A Bigger Circle en Dorst & Lesser. In samenwerking met Daan zal zij de social studio verder gaan uitbreiden om zo efficiënter te kunnen produceren voor de klanten van N=Content en N=5.