Nieuw talent kiest L’eau

08-09-2017 (10:05) - Mensen

L’eau, reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding, en haar studio DIN heeft haar team versterkt met Angelique Walison en Vera Gerring. Angelique heeft de functie van senior producer, Vera is junior DTP-er.


Angelique heeft haar ervaring met name opgedaan in de retailsector, de reisbranche en binnen goede doelen. Voor haar overstap naar l’eau was zij campagne manager bij Save the Children. Zij heeft zowel ervaring aan bureau- als aan klantzijde, hetgeen in haar nieuwe functie uitstekend van pas zal komen. Angelique is resultaatgericht; haar motto is dan ook ‘meten = weten’.


Vera is een jong talent die na 2 jaar studie Informatica het roer volledig heeft omgegooid. Door aan de slag te gaan bij een klein allround reclamebureau. Daar heeft zij kennis gemaakt met vele disciplines, van vormgeving tot productiewerk. Voor haar een mooie opstap naar een groter bureau, in de functie van DTP-er.


L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding en bestaat inmiddels 20 jaar. Voor haar advisering maakt l’eau gebruik van de door haar ontwikkelde Barrière Methodiek®. L’eau werkt voor crossmediale klanten als SURFnet, Avans Hogeschool, Yarden, KWF Kankerbestrijding, Open Universiteit, Air Miles, Procornea en Leger des Heils.