Nieuwe directeur voor Vitaminstore

Nieuwe directeur voor Vitaminstore

09-07-2021 (12:43) - Mensen

Noor de Bruijn treedt per 1 september 2021 aan als CEO van Vitaminstore, de Nederlandse retailer in voedingssupplementen en natuurcosmetica. De Bruijn maakt de overstap van Etos, waar ze commercieel directeur is. Bij Vitaminstore gaat De Bruijn samen met oprichters Koert Otten en Alain Vermeulen de directie vormen. Onder leiding van De Bruijn zal Vitaminstore zich verder richten op groei door het centraal stellen van de klant en het versnellen van productinnovatie.
 
Als commercieel directeur bij Etos leverde De Bruijn een belangrijke bijdrage aan de digitale transformatie. Behalve bij Etos was De Bruijn in het verleden werkzaam bij onder andere The Boston Consulting Group, Nike, MS Mode en Vente-exclusive. Ze is gespecialiseerd in (re-)branding, omnichannel-groei en datagedreven personalisatie.
 
Noor de Bruijn over haar aanstelling: ‘Ik kijk er naar uit om aan de slag te gaan bij deze innovatieve retailer om samen met Koert en Alain verdere groei te realiseren waarbij de klantreis over bestaande en nieuwe kanalen de volledige focus zal krijgen. Gezond zijn en blijven is ook voor mij en mijn gezin een veelbesproken thema. Daarom ben ik ook heel enthousiast over de visie van Vitaminstore. Op basis van de laatste wetenschappelijke inzichten geven getrainde health coaches persoonlijk advies over gezond leven en de bijbehorende vitamines en voedingssupplementen, zowel online als op de winkelvloer.
 

Over Vitaminstore

Vitaminstore verkoopt sinds 1996 voedingssupplementen en natuurcosmetica. Het is uitgegroeid tot de grootste omnichannel retailer in voedingssupplementen van Nederland met 32 fysieke winkels, een webshop, een groothandel en producent van haar eigen merk.
 
De Amsterdamse investeerder Nobel Capital heeft begin 2021 een meerderheidsbelang genomen in Vitaminstore om verdere groei te versnellen. De komst van Noor de Bruijn is onderdeel van de nieuwe strategie van Vitaminstore om als omnichannel retailer steeds beter in te kunnen spelen op het toegenomen gezondheidsbewustzijn en de groeiende vraag naar persoonlijk advies en duurzame productinnovaties.