Nog een zware jongen bij Zware Jongens

04-07-2018 (20:22) - Mensen

Conceptbureau Zware Jongens schakelt door.  Zojuist is een opdracht voor de ontwikkeling van een concept voor een grote Italiaanse apothekersketen ondertekend, of Zware Jongens heeft een nieuwe creative director aan boord gehaald om de missie van het bedrijf verder uit te bouwen.


Met de toevoeging van een creatief leider als Maurice Van De Ven verstevigt het bureau zijn aanpak om disruptief werk te realiseren. Van de Ven heeft een achtergrond die past bij de naam van het bureau. Hij bekleedde posities als executive creative director bij diverse integrated agencies en een wereldwijd medianetwerk. Hij heeft ervaring met zware accounts, zoals als global creative director bij StrawberryFrog waar hij ondermeer P&G’s Pampers, bediende. Maurice begon zijn carrière als medeoprichter van een award-winnend wereldwijd cultureel communicatieplatform voor het Parijse modehuis Agnès b. Daarna sloot hij zich aan bij wereldberoemde creatieve bureaus KesselsKramer (Amsterdam) en later Mother (Londen).