René Verbong versterkt Dept als executive creative director

04-12-2018 (11:47) - Mensen

René Verbong is deze maand begonnen als executive creative director bij Dept. Hij is aangetrokken vanwege zijn jarenlange ervaring, die hij onder meer opdeed bij XXS Amsterdam. Daar was hij verantwoordelijk voor klanten als HEMA, Anderzorg en hollandsnieuwe. 


Dept heeft sinds de rebranding een behoorlijke groei doorgemaakt. Het digital agency biedt nu creativiteit, technologie en data onder één dak aan en is daarom onder meer gekozen als lead agency voor bol.com. Ook zijn er campagnes ontwikkeld voor merkens als Philips en Chocomel. 


'De groei die Dept in korte tijd heeft doorgemaakt, is indrukwekkend', vindt Verbong. 'Ik heb heel veel zin om hieraan te mogen gaan bijdragen.' Volgens Jord Wessels, account director en MT bij Dept, is Verbong daarvoor dan ook de aangewezen kandidaat. 


weer compleet

'Met René hebben we iemand in huis die precies weet hoe hij reclame en creativiteit wil hebben, zowel nu als in de toekomst', aldus Wessels. 'Daarnaast brengt hij als spin in het creatieve web een flinke dosis ervaring en energie met zich mee. We zijn bij Dept ontzettend blij om hem aan boord te hebben en dat ons creatieve MT nu weer compleet is.'