Ruby Oostdam en Guido van Nistelrooij versterken Vertigo 6

23-11-2020 (12:53) - Mensen

Marketing- & PR-bureau Vertigo 6 versterkt haar team als gevolg van een groeiend aantal projecten. Ruby Oostdam treedt per direct in dienst als Marketing & PR Executive met een specialisatie in contentcreatie. Guido van Nistelrooij start per 1 december in de rol van Online Marketeer.
 
Ruby studeerde Communicatie en Multimediadesign aan de Hogeschool Arnhem en werkte als contentdesigner bij The Next Brand waar ze verantwoordelijk was voor het beheer van diverse socialmedia-accounts. Ruby is een fervent gamer en is webredacteur bij gamewebsite IGN. Bij Vertigo 6 zal Ruby haar contentdesignervaring toepassen op projecten van onder meer Logitech, Astro en Run2Day.
 
Guido heeft zijn roots in de muziekindustrie en werkte hiervoor als Dance Programmeur bij concertzaal Luxor Live en daarvoor bij Vunzige Deuntjes als Online Marketeer. Guido beheerde daar de online campagnes en doet dit ook voor zijn eigen succesvolle events Watermeloen en Zomervreugde Festival, waar jaarlijks duizenden bezoekers komen feestvieren.
 
“2020 was een bijzonder jaar. We wonnen een Digital Communication Award in Berlijn voor de beste influencercampagne van Europa en we waren voor het eerst sinds onze oprichting genomineerd voor een FD Gazelle. Ondanks de pandemie is Vertigo 6 hard doorgegroeid dit jaar. De expertise die Ruby en Guido meebrengen op het gebied van online campagnes en contentmanagement komt als geroepen voor onze nieuwe opdrachten," aldus Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6.