Rudolph Strickwold is Communicatieman van 2018

21-06-2018 (17:58) - Mensen

Rudolph Strickwold, directeur Marketing en Commercie van Hulphond Nederland, is door Logeion verkozen tot Communicatieman van 2018. "Strickwold heeft Hulphond Nederland stevig op de kaart gezet."


"In zijn sponsorproposities en -overeenkomsten is hij creatief en succesvol. Zijn persoonlijke communicatie is misschien wel zijn sterkste wapen", aldus juryvoorzitter Noud Bex. Isabel Boerdam, eigenaar van de blog 'De Hippe Vegetariër' en het recent opgerichte Green Food Lab, is het CommunicatieTalent van 2018.


De Verkiezing van de Communicatieman/vrouw en het CommunicatieTalent van het Jaar wordt jaarlijks georganiseerd door Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals. Strickwold heeft met zijn campagne 'Superteams' een recordbedrag opgehaald. Hij neemt het stokje over van Wim van der Weegen, de Communicatieman van 2017. De jury was ook onder de indruk van de andere twee finalisten: Augusta Noya (Spaarne Gasthuis) en Frank Tebbe (Het Nederlandse Rode Kruis).