SIRE bestuur ververst

18-04-2018 (12:59) - Mensen

In het SIRE-bestuur zijn toonaangevende professionals uit alle disciplines van de Nederlandse communicatie- en mediabranche en opdrachtgevers vertegenwoordigd. Bestuursleden werken vier jaar belangeloos mee aan de ontwikkeling en uitvoering van campagnes over maatschappelijke onderwerpen die volgens SIRE meer aandacht verdienen. De 5nieuwe bestuursleden zijn:
 

- Jildou van der Bijl, Creative Director Mood for Magazines & hoofdredacteur LINDA
- Lucas Hulsebos, Managing Partner DVJ Insights
- Joanny Lijbers, Marketing Director Personal Care Benelux Unilever
- Philip Sijthoff, Head of Marketing Benelux Facebook
- Doeke de Steur, CEO Grey Benelux
 
Paul Kroef (ARA) wordt de nieuwe voorzitter en Dennis van Vugt (Born05) de 
vice-voorzitter.
 
 
De volgende 5 bestuursleden treden af:
- Bas van Berkestijn, Oprichter Woedend! / CEO Borges.xyz
- Diederick Hillenius, Creatief Directeur Selmore
- Peter Mulder, Owner Improof Research
- Astrid Prummel, Founding Partner Out in the Open brand publishers
- Imme Rog (voorzitter), Managing Director Goede Doelen Loterijen
 

rijke mix

Paul Kroef, voorzitter van SIRE, over de nieuwe lichting bestuursleden: "Met deze nieuwe lichting bestuursleden hebben we weer een geweldig rijke mix aan professionals in ons bestuur. Het bestuur is een echt werkbestuur dat vanaf de volgende SIRE-campagne met langlopende thema's zal gaan werken, met deelcampagnes en inzet van verschillende kanalen en samenwerkingen. Vanaf het eerste moment is duidelijk dat ook deze nieuwe bestuursleden hun bijdrage willen leveren aan het ontwikkelen van wederom spraakmakend werk."
 

De zittende bestuursleden zijn: Edwin Beijer (Chief Strategy Officer Media-Communicatiebureau Starcom), Yvette Belt-Beekman (Director Marketing Communicatie KPN), Darre van Dijk (Chief Creative Officer TBWA/NEBOKO), Paul Kroef (voorzitter, Algemeen Directeur ARA), Pepijn Rooijens (Creative Director Havas Lemz), Sven Sauvé (CEO RTL Nederland), Jeroen van Seeters (Strategy Director Europe Hill+Knowlton Strategies), Vincent Siegelaar (Head of Digital Trading GroupM), Sander Volten (Managing Director / Partner 180Kingsday), Dennis van Vugt (Partner / Creatief Directeur Born05), Bas Welling (Executive Producer/co-founder at Wefilm), Marlene Wickel (Managing Director Jean Mineur Mediavision).
 

Op de foto van links naar rechts (boven): Paul Kroef, Jildou van der Bijl, Dennis van Vugt. Beneden: Lucas Hulsebos, Doeke de Steur, Joanny Lijbers (Philip Sijthoff niet op foto).