Uitbreiding senior leadership team VIRTUE

22-02-2018 (11:07) - Mensen

VIRTUE benoemt Rens Verweij tot Head of Innovation en Steph Morrow, voorheen Senior Brand Strategist bij Anomaly, tot Head of Strategy. Binnen VIRTUE zetten ze data en kennis afkomstig van wereldwijde VICE-redacties in voor het creëren van strategieën en verhalen met culturele en commerciële impact.


Rens Verweij is zijn carrière begonnen bij MEC waar hij na 3 jaar een AMMA award voor ‘Mediatalent van het jaar’ in de wacht sleepte. Inmiddels is Verweij, als Head of Strategy bij VIRTUE, bijna 5 jaar verantwoordelijk geweest voor de strategie achter verschillende nationale en internationale campagnes. Nu hij het stokje overdraagt aan Steph Morrow kan Verweij zich volledig richten op het ontwikkelen van diensten en innovaties gericht op het bouwen van een business die aansluit bij de manier waarop consumenten echt leven, zowel intern als voor merken.


De Amerikaanse Steph Morrow neemt als nieuwe Head of Strategy de functie over van Verweij. Haar carriere binnen de creatieve industrie is gestart bij KBS in New York, waar ze als Brand Strategist werkte voor klanten als The Vanguard Group en American Express. Vervolgens heeft ze zowel in New York als in Amsterdam ruim vier jaar bij Anomaly gewerkt als Senior Brand Strategist. 


Steph Morrow: “Met VICE als content powerhouse is VIRTUE in staat om merken vanuit het perspectief van een uitgever te adviseren op het gebied van storytelling. Daarnaast ga ik me in mijn nieuwe rol persoonlijk inzetten om met merkuitingen een zo divers mogelijk beeld van onze samenleving neer te zetten.”


Rens Verweij
voegt toe: “VIRTUE is gegroeid van een lokale afdeling binnen VICE, naar een internationaal bureau waar we met een groot team een partner zijn voor merken op het gebied van content creatie, activatie en distributie. Onze ambitie is om merkcommunicatie een nog groter onderdeel van de cultuur van consumenten te maken. Niet lagen toevoegen aan het product, maar juist terug te gaan naar de basis waar dit in het leven komt van consumenten."