Wilmar Alex Tax en Rens Quirijnen naar Het PR Bureau

05-11-2019 (09:15) - Mensen

Het PR Bureau heeft zijn team Strategie & Creatie versterkt met Wilmar Alex Tax en Rens Quirijnen. Tax stuurt als Head of Strategy & Insights de strategische afdeling van Het PR Bureau aan. Quirijnen is als Creative Director verantwoordelijk voor de creatieve ideeën en campagnes van Het PR Bureau.
 
Wilmar Tax (43) werkte eerder als merkstrateeg aan klantzijde bij Grolsch/SABMiller en Groupe Bel (o.a. Boursin). Daarnaast werkte hij bij de geïntegreerde mediabureaus MEC (inmiddels Wavemaker) en Carat/Dentsu en bij digitaal creatief bureau IN10, voordat hij in 2017 zijn eigen bureau Nofilter oprichtte, waarbij de focus lag op ‘ongefilterde’ merkidentiteit en storytelling.
Rens Quirijnen (31) heeft een succesvolle carrière bij bureaus als FHV BBDO, Etcetera (nu DDB Unlimited) en Grey achter de rug en won onder andere een Lamp met zijn spraakmakende campagne ‘A Comedian’s Worst Nightmare’ voor de FSHD Stichting.

Het PR Bureau heeft zijn team Strategie & Creatie versterkt met Wilmar Alex Tax en Rens Quirijnen. Wilmar stuurt als Head of Strategy & Insights de strategische afdeling van Het PR Bureau aan. Rens is als Creative Director verantwoordelijk voor de creatieve ideeën en campagnes van Het PR Bureau.

Foto: v.l.n.r. Wilmar Alex Tax en Rens Quirijnen