Wilmar Tax nieuwe partner van HPB

30-03-2021 (12:20) - Mensen

Wilmar Alex Tax is per direct toegetreden als partner van HPB (Het PR Bureau). Hiermee heeft Tax de zakelijke leiding over het bureau, samen met Jacqueline Bosselaar (CEO en oprichter), Camiel Overgaauw en Toon van Loock. Wilmar is sinds 2019 verbonden aan HPB als Head of Strategy & Create.
 
HPB is een progressief creatief bureau voor earned marketing en reputatie. Het bureau werkt voor merken en organisaties als Koninklijke Grolsch, ASICS, NIVEA, KPN, Unox, JBL, Libresse, Wavin Global, Indeed en SNS.
 
Earned first tijdperk
Wilmar Tax licht zijn stap toe: "Ik ben trots dat ik mij op deze manier kan verbinden aan het bureau en het ijzersterke team dat daar bijhoort. We hebben een groeiambitie en zien daarvoor volop kansen. Als HPB signaleren we dat het belang van maatschappelijke relevantie - daarmee PR en de ‘earned’ manier van denken - toeneemt. Wil je als merk of organisatie in deze tijd - waarin alles draait om betekenis, transparantie en vertrouwen - de aandacht en de harten van consumenten winnen? Dan moet je die aandacht eerst verdienen. Aandacht kopen garandeert geen zichtbaarheid meer en is minder geloofwaardig. We noemen dit daarom het ‘earned first tijdperk."