Creëer een succesvolle crossmediale contentstrategie

Creëer een succesvolle crossmediale contentstrategie

16-09-2020 (16:59) - Opleidingen

Iedereen weet dat traditionele marketing en reclame niet meer werken. Content is king en content marketing wordt daarom steeds belangrijker. Maar hoe bereik je je doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap? Aan welke content heeft je doelgroep behoefte? En welke kanalen gebruiken zij? Dit leer je allemaal in de post-HBO opleiding Content Marketing & Cross Media.
 
> De laatste trends en inzichten op het gebied van crossmediale content marketing
> De stappen voor het creëren van écht goede content
> Je leert een contentstrategie te ontwikkelen en te vertalen naar een content marketingplan
 
“Nuttige opleiding die zeer op de praktijk is gericht. Na ieder college zijn er meteen ideeën die je op het werk kunt implementeren” - Deelnemer Content Marketing & Cross Media
 

Directe toepassing in de praktijk.

Een belangrijk onderdeel van de opleiding Content Marketing & Cross Media is de casedag, waar je in één dag in groepsverband en onder begeleiding van de docent werkt aan een relevante content marketing case uit de praktijk. Een leerzame dag vol inspiratie!
 
Tijdens de opleiding ga je aan de slag met het schrijven van een eigen actieplan, waardoor je na de opleiding direct een goed plan hebt klaarliggen die je meteen kunt implementeren.
 
Benieuwd naar het complete programma van de opleiding? Lees meer over de opleiding Content Marketing & Cross Media »
 

Til jouw kennis naar een hoger niveau

Locatie: Amsterdam, Leusden, Utrecht, of Online Classroom
Colleges: 11 dagdelen
Kosten: €4.140, - all in (excl BTW)
 

Over Beeckestijn Business School

#kennisdelen staat hoog in het vaandel bij Beeckestijn Business School. Als opleider op het gebied van digital, marketing, cx, data & communicatie verzorgt Beeckestijn regelmatig online clinics. Ook publiceert Beeckestijn regelmatig nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden.