De emotionele kant van customer experience

De emotionele kant van customer experience

11-08-2021 (13:12) - Opleidingen

Binnen customer experience spreekt de klant centraal stellen voor zich. Maar het is ook belangrijk om naar de emotionele context te kijken. Bart Meerdink gaat in deze podcast van Studio Beeckestijn in gesprek met Carmen Philips en Nanda Idink over de emotionele kant van customer experience. Onderwerpen zoals customer journey mapping, de 23plusone methode en het combineren van de emotionele journey met data komen voorbij. Luister de podcast hier »
 

Ontwikkel de optimale customer journey

Wil jij je huidige kennis verbreden en verdiepen op het gebied van customer experience en deze kennis graag toepassen in de praktijk? Dan is de post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management van Beeckestijn Business School wat voor jou.
 
In 11 dagdelen:
> Ontdek je de laatste trends, kennis en praktijkinzichten op het gebied van customer experience
> Breng je customer journeys en persona’s in kaart
> Ontwikkel je je eigen customer experience plan, direct geschikt voor implementatie

Benieuwd naar het complete programma van de opleiding? Lees meer over de opleiding Customer Experience & Journey Management »
 

Praktische informatie

Datum: 29 september 2021
Locatie: Amsterdam, Leusden, Utrecht, of Online Classroom
Studiebelasting: 11 dagdelen
Kosten: €4.140, - all in (excl?BTW)
 

Maak impact

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen