Een ‘seamless customer journey' door een goede crossmediale contentstrategie

13-10-2021 (17:06) - Opleidingen

Content marketing wordt steeds belangrijker, want de traditionele marketing en reclame werken niet meer. Maar hoe bereik je je doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap? Welke content is relevant? En welke kanalen gebruikt jouw doelgroep?
 
In de post-HBO opleiding Content Marketing van Beeckestijn Business School leer je hoe je een goede crossmediale contentstrategie ontwikkelt en implementeert. Met als doel om een naadloze klantbeleving te creëren voor jouw doelgroep.
 

Pas je kennis toe in de praktijk

Ben jij een marketeer of communicatieprofessional en houd jij je bezig met (crossmediale) contentmarketing, creatie en distributie? Dan is deze opleiding wat voor jou. Niet alleen verbreed en verdiep je je kennis, maar je leert deze ook toepassen in de praktijk.
 
Je leert
• De laatste trends & inzichten op het gebied van crossmediale content marketing
• Storytelling en visuele content inzetten om je verhaal over te brengen
• Een eigen contentstrategie ontwikkelen en vertalen naar een content marketingplan
 
Benieuwd naar het complete programma? Lees meer over de post-HBO opleiding Content Marketing »
 

Praktische informatie
Datum: 2 november

Duur: 12 dagdelen (verdeeld over 3-4 maanden)
Kosten: €4.140, - all in (excl BTW)
Locatie: Leusden
 

Make impact

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinics bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen