Maak impact met nieuwe kennis en inspiratie op het gebied van digital, marketing, cx, data en communicatie

Maak impact met nieuwe kennis en inspiratie op het gebied van digital, marketing, cx, data en communicatie

18-08-2021 (11:00) - Opleidingen

Nieuwe kennis en skills zijn essentieel voor professionals binnen digital, marketing, cx, data en communicatie. Hans Molenaar, directeur en oprichter van Beeckestijn Business School deelt in de nieuwste editie van Fonk zijn visie op de toekomst van kennisontwikkeling. “Onderwerpen als programmatic, data, digital advertising, content, zijn allemaal belangrijk. Dat besteed je niet even uit en dan moet je als organisatie er wel voor zorgen dat er voldoende kennis in huis is.” Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn helpt daarbij. Met compacte en praktische programma’s, maar ook met online clinics waarvoor je je gratis kan aanmelden.
 

Nieuwe kennis en inspiratie

Laat je inspireren tijdens de clinics van Beeckestijn. In maximaal 1,5 uur wordt je bijgepraat over interessante onderwerpen. Na afloop van de clinic kan je zelf aan de slag met praktische tips, handvatten, how-to-do's of checklists.

Een greep uit het clinicprogramma:
 

Hoe zet je programmatic marketing succesvol in?

Programmatic marketing helpt je om je mediaplannen en campagnes meer kracht bij te zetten. Maar hoe zet je het succesvol in? Tijdens deze clinic geeft Paul Lempers een deepdive in programmatic advertising. Ontdek de laatste trends en ontwikkelingen en hoe je zelf concreet aan de slag kan!

25 augustus | 14:00 tot 15:30 uur
Meld je aan »
 

Step into the world of artificial intelligence

Wat is Artificial Intelligence (AI)? En hoe verandert het onze wereld? Tijdens deze clinic neemt Alex Dowdalls je mee in de wereld van AI. Ontdek de mogelijkheden en toepassingen. Na afloop van de clinic kun je zelf aan de slag met je eigen AI model.
Deze clinic wordt in het Engels gegeven

10 september | 09:30 tot 11:00 uur
Meld je aan »
 

Brand appeal: hoe mix ik een verleidelijk merk?

Sommige merken voelen beter dan anderen, maar hoe komt dat? Een merk dat goed voelt spreekt je emotionele drijfveren aan. Aan de hand van de 23plusone methode laten Michael Cortino en Carmen Philips zien hoe je jouw merk nog verleidelijker kan maken.

10 september | 14:00 tot 15:30 uur
Meld je aan »
 

Hoe pas je Design thinking toe in de praktijk?

Design thinking helpt je om op een andere manier naar problemen te kijken. Empathie voor de eindgebruiker, co-creatie en durven falen zijn daarbij essentieel. Maar hoe vertaal je deze mindset naar de praktijk? Sabine Croes laat je in deze clinic zien hoe design thinking echte waarde kan toevoegen.

29 september | 14:00 tot 15:30 uur
Meld je aan »
 
Bekijk de hele agenda »