Merkenbouw & brandmanagement in het digital tijdperk

24-02-2021 (11:47) - Opleidingen

Een groot gevaar voor merken is de sterke groei van digitale marketing. Er wordt steeds meer op conversie gefocust en steeds minder op merkenbouw. Echter is dit wel heel belangrijk, ook in de digitale wereld. Hoe je dit kunt doen en hoe je de balans hierin vindt, leer je tijdens de post-master opleiding Strategisch Brandmanagement van Beeckestijn Business School. En je gaat aan de slag met je eigen merkstrategie die je meteen kunt toepassen.
 

Modern brandmanagement toepassen

Ben je een ervaren marketing- of communicatie professional en wil je aan de slag op het gebied van modern brandmanagment? Dan is deze opleiding wat voor jou.

Leer in 11 dagdelen:
> De laatste trends, kennis en praktijkinzichten op het gebied van modern brandmanagement
> Brand strategy, brand design, brand building & brand management
> Direct aan de slag met je eigen merkstrategie als fundament voor je organisatiestrategie
 
Benieuwd naar het complete programma van de opleiding? Lees meer over de opleiding Strategisch
Brand Management»

Praktische informatie

Datum: 18 maart 2021
Locatie: (afhankelijk van de dan geldende maatregelen) Amsterdam, Leusden, Utrecht, of Online Classroom
Studiebelasting: 11 dagdelen
Kosten: €5.610, - all in (excl BTW)
 

Online Classroom

Alle opleidingen en trainingen worden momenteel gegeven via de online classroom. Hierbij volg je live de colleges volgens een vast rooster vanuit huis. Ook als de maatregelen worden versoepeld kun je er voor kiezen om de training te volgen via de Online Classroom.
 

Meer kennis en inspiratie opdoen?

#kennisdelen staat hoog in het vaandel bij Beeckestijn Business School. Als opleider op het gebied van digital, marketing, cx, data & communicatie verzorgt Beeckestijn regelmatig online clinics. Ook publiceert Beeckestijn regelmatig nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden.