Ontwerp een optimale klantbeleving met Design Thinking

18-11-2020 (13:18) - Opleidingen

Wil je op een andere manier leren kijken naar problemen om tot oplossingen te komen? Design Thinking helpt je door met een combinatie van creatief en analytisch denken tot andere inzichten en innovatieve resultaten te komen. Dit met als doel het ontwerpen van een optimale klantbeleving en onderscheidende momenten in de klantreis. Leer hoe je Design Thinking succesvol inzet tijdens de 2-daagse training bij Beeckestijn.
 
De training is voor iedereen die invloed heeft op de customer experience: marketing managers, brand managers, communicatie professionals en UX ontwikkelaars. Kortom, iedereen die zich richt op het optimaliseren van klantbeleving en het creëren van merkambassadeurs.
 
Je leert in twee dagen:
> Wat Design thinking en Service design is.
> Klantinzichten genereren en begrijpen, het framen van de uitdaging
> Klantinzichten en de uitdaging vertalen naar innovatieve ideeën
> Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blue Print
 
Benieuwd naar het complete programma van de training? Lees meer over de training design thinking»
 

Geef je kennis een boost

Datum: 2 december
Studiebelasting: 2 dagen
Kosten: €1.390, - all in (excl BTW)
Locatie: Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Rotterdam, Utrecht, Zwolle of thuis via de Online classroom
 

Meer kennis en inspiratie opdoen?

#kennisdelen staat hoog in het vaandel bij Beeckestijn Business School. Als opleider op het gebied van digital, marketing, cx, data & communicatie verzorgt Beeckestijn regelmatig online clinics. Ook publiceert Beeckestijn regelmatig nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden.