Ontwikkel de optimale customer journey en zet de klant centraal

Ontwikkel de optimale customer journey en zet de klant centraal

03-04-2019 (10:30) - Opleidingen

De essentie van customer journey management is klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leiden tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.


De post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management van Beeckestijn Business School leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid worden gerealiseerd.

Je leert

·      De laatste trends en inzichten op het gebied van customer experience
·      Een customer experience strategie ontwikkelen en vertalen naar een customer experience plan
·      Customer journeys en persona’s in kaart te brengen
·      Hoe je de resultaten van customer journey management kunt meten en bijsturen
·      Hoe je customer experience goed organiseert en implementeert binnen je organisatie
·      Je ontwikkelt je eigen customer experience plan


Voor wie bedoeld?

Deze opleiding is bestemd voor iedereen die betrokken is bij de planning en/of de uitvoer van service-, sales-, marketing- en communicatie activiteiten binnen organisaties. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.
 

Praktische informatie

College: Avondopleiding 16.30 - 21.30 uur, incl. buffet of dagopleiding 09:45 - 17:00 uur, incl. lunch
Startgarantie: 9 april dagopleiding in Amsterdam 
Duur: 20 colleges, 3 - 4 maanden
Kosten: €5.310,- all in (excl BTW)
Locaties: Leusden, Utrecht, Amsterdam
 

Advies over opleidingen

Twijfel je nog tussen 2 opleidingen? Of wil je weten welke opleiding het beste bij jou past? Volg dan een gratis proefcollege op locatie of via een webinar. Wil je liever persoonlijk opleidingsadvies? We helpen je graag tijdens een persoonlijk adviesgesprek. Onze opleidingsadviseur Nicole beantwoordt al je vragen en geeft advies over jouw opleidingsmogelijkheden. Aan de hand van je carrièrewensen, achtergrond en leerdoelen kijken we welke opleiding voor jou geschikt is.
 

Meer informatie?

Ben je benieuwd of deze opleiding iets voor jou is? Lees meer over de opleiding Customer Experience & Journey Management.


Over Beeckestijn Business School
 

Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie & customer management en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn Business School ook korte opleidingen die verdieping bieden binnen een vakgebied en op maat gemaakte in-company trajecten. Beeckestijn Business School geeft daarnaast regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School doet dit in het verlengde van haar opleidingen... #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen en de bijhorende colleges.