Til de klantbeleving binnen jouw organisatie naar een hoger niveau

08-07-2020 (14:41) - Opleidingen

Klanten worden steeds veeleisender en minder trouw aan een merk. Om te overleven verleggen steeds meer bedrijven de aandacht naar het realiseren van een optimale customer experience. De uitdaging is om een customer experience strategie te bepalen die zowel voor klanten als de organisatie waarde toevoegt.
 
In de masterclass Customer Experience Strategie & Organisatie van Beeckestijn Business School leer je vanuit verschillende invalshoeken naar klantbeleving en customer journeys te kijken. Daarnaast ontdek je hoe de customer experience te verbeteren en de business case hiervan te berekenen.
 

Ontwikkel je eigen customer experience visie & strategie

Deze masterclass is bedoeld voor iedereen die betrokken is bij de planning en/of de uitvoering van service-, sales-, marketing- en communicatieactiviteiten binnen organisaties.

Na de masterclass
> Ben je op de hoogte van de laatste customer experience trends & ontwikkelingen
> Heb je een eigen customer experience visie & strategie ontwikkelt
> Weet je hoe je de transformatie naar een klantgerichte organisatie aanpakt
> Kun je door de Harvard Business casedag de geleerde theorie direct toepast in de praktijk
 
Benieuwd naar het complete programma van de masterclass?
 Lees meer over de masterclass Customer Experience Strategie & Organisatie»
 

Til jouw kennis naar een hoger niveau

Datum: 19 augustus
Locatie: Leusden of Online Classroom
Tijden: 09.30 - 16.30 uur (incl. lunch)
Kosten: €3.345, - all in (excl BTW)
 

Meer kennis en inspiratie opdoen?

#kennisdelen staat hoog in het vaandel bij Beeckestijn Business School. Als opleider op het gebied van digital, marketing, cx, data & communicatie verzorgt Beeckestijn regelmatig online clinics. Ook publiceert Beeckestijn regelmatig nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden.