Carrefour completeert conferentieprogramma Pentawards Live

20-12-2018 (12:34) - Powered by

Pentawards Live ging eerder dit najaar voortvarend van start met de wekelijkse aankondiging van internationale sprekers voor het conferentieprogramma. Internationale sprekers van PepsiCo, Microsoft, Kellogg’s en Diageo werden al aangekondigd, maar de vijfde spreker is een troef die nog even geheim bleef.


Nu het einde van het jaar nadert, is ook de vijfde en laatste spreker bekendgemaakt. Tatiana Ryner, Branding & Visual Identity Manager bij Carrefour, zal het internationale conferentieprogramma van Pentawards Live op 13 februari 2019 in de Passenger Terminal Amsterdam completeren.


Creatief brein

Tatiana Ryfer heeft een designcarrière met diverse internationale invloeden uit verschillende culturen. Momenteel is Tatiana werkzaam in Parijs en ze komt op 13 februari 2019 speciaal naar Nederland voor Pentawards Live! Als manager binnen de designafdeling van Carrefour houdt ze zich bezig met de branding en visuele identiteit van het Franse hypermarktconcern. Met haar acht jaar ervaring bij Carrefour is ze het creatieve brein achter de bouw van de designcultuur binnen het merk. Ze beheert alle visuele aspecten van het merk en draagt bij aan het creëren van consistentie in de contactmomenten die klanten met Carrefour hebben.


Design goeroe uit de retailindustrie

Tatiana is over de gehele wereld werkzaam geweest. Als branding & packaging manager van Decathlon Group is ze jarenlang verantwoordelijk geweest voor de uiteenlopende verpakkingsdesigns van deze toonaangevende Europese sportretailer. Hiervoor was ze actief in Brazilië en New York, waarna haar carrière een vogelvlucht heeft genomen. Tatiana deelt de schat aan ervaring omtrent de 360° designbenadering voor het creëren van authentieke merkeigenschappen binnen het verpakkingsdesign graag tijdens Pentawards Live.


Complete line-up Pentawards Conference

Tatiana Ryner is de vijfde en tevens laatste spreker die is toegevoegd aan de line-up van de Pentawards Conference tijdens Pentawards Live. Met de komst van Carrefour is de definitieve line-up als volgt:

“De line-up is uniek en hiermee mag Amsterdam zich op 13 februari tot internationale design hoofdstad benoemen”, zegt Irma de Hoon, Group Event Director van Pentawards Live. Tijdens de Pentawards Conference op Pentawards Live krijgt het publiek een uniek inzicht in de mogelijkheden van verpakkingsdesign, toegelicht vanuit het perspectief van ’s werelds meest toonaangevende merken. De Hoon: “Laat je meeslepen tijdens deze inspiratievolle sessies en ontdek welke tips de sprekers hebben voor jouw bedrijf hebben.”


Tickets

Tickets voor de Pentawards Conference zijn beschikbaar via de website: www.pentawardslive.nl. De Pentawards Conference Pass is te verkrijgen voor €250 (excl. BTW). Om het exclusieve karakter van de Conference te bewaken, is een beperkt aantal zitplaatsen beschikbaar.

Pentawards Live vindt plaats op 13 februari 2019 in de Passenger Terminal Amsterdam. Meer informatie is te vinden op www.pentawardslive.nl.