Dutch Digital Day nadert: 3e spreker bekend

24-08-2016 (12:04) - Powered by

Dutch Digital Day zal dit jaar voor de tweede keer georganiseerd worden door branchevereniging Dutch Digital Agencies. DDA brengt met deze dag een ode aan de helden, oftewel de mensen die iedere dag veranderingen teweegbrengen.


Met “even super heroes need a day off” roepen zij alle digitale heroes op bij elkaar te komen op 16 september. Om als echte held onder andere top 500 superhelden te zijn van Nederland te zijn. Beloofd wordt een dag van inspiratie, innovatie, games, gadgets, codes en digital drugs. 

sprekers
Onlangs is aangekondigd dat Laura Jordan Bambach (foto) van het Engelse bureau Mr. President komt spreken over “Brave Creative Leadership”. Deze female icon was dit jaar tijdens het Cannes Lions Festival als één van de beste creatives van de wereld aanwezig en is jurylid bij onder andere D&AD. 

Naast Laura zal Graham Lee, chief creative officer bij het Canadese bureau The T1 Agency op het podium staan. Eerder dit jaar was hij keynote speaker op SXSW in Austin. Hij laat pijnlijk duidelijk worden dat slecht design af en toe ook werkt met zijn talk "Pretty ugly: when bad design works”.

Phil Hawksworth (foto), CTO bij RG/A, gaat in op de samenwerking tussen creatives and tech: "Tightropes andspringboards: The collaboration between creatives and technologists."

tickets
Tickets zijn inclusief eten én drinken en kosten €100,- (voor DDA/IAA/VEA/ADCN leden €85,-). Koop nu tickets en zorg dat je hét digital event van het jaar niet mist.