Jongste hoofdredacteur van Nederland lanceert boek voor ondernemers

29-06-2016 (09:23) - Powered by

Remy Ludo Gieling (27), hoofdredacteur van ondernemersmagazine Sprout, lanceert woensdag 29 juni zijn eerste boek voor moderne ondernemers en managers. Samen met co-auteur Machiel Emmering (SpeedMBA) vatte hij de belangrijkste management theorieën, ideeën en modellen samen in de 100 Business Bites.

Gieling zegt over het boek: 'Moderne ondernemers en managers hebben het zo druk dat er weinig tijd is voor het lezen van managementliteratuur. Doodzonde, want het staat bomvol met nuttige informatie om jezelf én je bedrijf beter te maken. Tijd voor het lezen van al die boeken kunnen we je niet geven, maar wél de belangrijkste inzichten daaruit.'
 
Remy Ludo Gieling is sinds april vorig jaar actief betrokken bij het vooraanstaande ondernemersmerk Sprout. Hij begon er in 2011 als stagiair en kwam er na vijf jaar ondernemerschap terug. Sprout is opgericht in 2005 en richt zich middels een magazine, website en events op innovatieve, snelgroeiende ondernemers.
 
'Het boek is geen samenvatting van de belangrijkste bedrijfsliteratuur, maar een wijnproeverij van relevante gedachte en ideeën. Je komt in korte tijd in aanraking met een scala van onderwerpen, waarna je zelf de keuze kunt maken of en waar je je in wilt gaan verdiepen.'
 
De 100 Business Bites is vanaf donderdag verkrijgbaar in vooraanstaande boekhandels als de AKO en Managementboek.nl. Het werk is uitgegeven door Business Contact (onderdeel van Atlas Contact), in paperback, 224 pagina's en is te koop voor €19,99.