Acht nominaties G+J Custom Content en Grand Prix Content Marketing

Acht nominaties G+J Custom Content en Grand Prix Content Marketing

20-10-2017 (16:08) - Prijzen

Voor zowel de internationale Content Marketing Awards Europe (CMA) als de Grand Prix Content Marketing 2017 maakt G+J Custom Content, de in-house agency van G+J Media, kans om in de prijzen te vallen. Het succesvolle bureau is genomineerd voor o.a. Beste Cover, Best Agency, Best Use of Photography en Best Brand/Influencer Collaboration.  


KLM - Holland Herald 

Bij de Grand Prix Content Marketing is Holland Herald van KLM genomineerd in de categorie Print – Beste Cover. Alexandra de Jong, Managing Editor van Holland Herald bij G+J Custom Content: “Wij maken elke maand een cover met internationale allure en werken daarvoor met de beste mensen uit ons vakgebied. Ik ben verheugd dat de jury ons coverbeleid waardeert met een nominatie.” Holland Herald is ook bij de CMA genomineerd in de categorie Best travel.         


NS - #nsfavourites en SPOOR

Voor het digitale inspiratieplatform #nsfavourites van NS is G+J Custom Content genomineerd bij de Digiday Content Marketing Awards Europe in drie categorieën: Best Agency/Client Collaboration, Best Brand Publication en Best Brand/Influencer Collaboration. Bij de CMA maakt het magazine SPOOR van NS kans op de winst in de categorie Best Membership.      


Kenia Airways - Msafiri 

Kenya Airways in-flight magazine Msafiri is bij de CMA genomineerd voor Best Use of Photography. Bij Digiday Content Marketing Awards Europe is het magazine in de categorie Best Brand Publication – Print and/or Digital kanshebber op een award. 10 oktober 2017 is Kenya Airways bij de 24e editie van de World Travel Awards uitgeroepen tot Africa’s Leading Airline 2017.