ADCN Lampen en SPIN Awards worden Dutch Creativity Awards

18-12-2020 (08:30) - Awards

ADCN (de club voor creativiteit) en Sijthoff Media (eigenaar Adformatie en SPIN Awards) gaan de Lampen en SPIN Awards samenbrengen in het platform Dutch Creativity Awards.
 
Het doel is om samen een blockbuster-platform voor Nederlandse creativiteit neer te zetten, met de belangrijkste prijzen en de meest inspirerende content. Waar het hele jaar door inspiratie en educatie wordt geboden voor de creatieve en digitale industrie en de wereld van marketing, communicatie en media. Door de samenwerking wordt de breedte van de Lampen in advertising, design, craft en impact gecombineerd met de diepgang van de SPIN Awards in digitaal en innovatie. ADCN neemt de organisatie op zich en werkt samen met Sijthoff Media, moederbedrijf van onder meer Adformatie.
 
Mervyn ten Dam (DentsuAchtung!) en Liza Enebeis (Studio Dumbar), voorzitter en co-voorzitter ADCN: “Dit is een goede stap voor de industrie. Het draait uiteindelijk niet om awards maar om de creatieve kwaliteit en impact van het werk. De Lampen en SPIN Awards delen een liefde voor creativiteit en vernieuwende ideeën. Die zijn nodig om alle uitdagingen in business en de maatschappij op te lossen. Tegelijkertijd moet er in onze industrie veel meer geïnvesteerd worden in professionele ontwikkeling. Met de Dutch Creativity Awards willen wij bijdragen aan meer creativiteit en learning, gedurende het hele jaar. Samen kunnen we nog meer bijdragen aan ADCN’s missie: Creative Growth.”