Esprix Awards: inschrijving sluit 17 januari 2020

17-12-2019 (15:06) - Awards

Nog precies een maand en dan sluit de inschrijving voor de Esprix, de vakprijs voor creativiteit. Een vakjury bestaande uit merkenbouwers, strategen, producers en creatieven beoordelen en belonen de inzendingen van vakgenoten.
 
Kenmerkend aan de Esprix is dat het resultaat door de verschillende jury’s net zo zwaar wordt beoordeeld als het creatieve idee. Dus 50 procent effectiviteit en 50 procent creativiteit.
 
De categorieën en juryvoorzitters voor dit jaar zijn: 
 
1. Retail, etail & ecommerce – Monique Pennings (Jumbo)
2. Consumer Services – Mariëtte Leenhouts (Randstad)
3. Fast Moving – Edward van de Ridder (Alfred International)
4. Media, Entertainment & Communications – Henriëtte van Swinderen (Bond van Adverteerders)
5. Durables – Friso Ludenhof (DDB Unlimited)
6. Charity & Not for Profit – Alexandra van Nieuwenhuyzen (Cordaid)
7. Sales promotions & Activations –Jeroen Huisman (Sunshine & Sausages)
8. Business to Business – Mark Appel (Exact)
9. Business to Consumer – Kim Potters (Akzo)
10. Experimental – Boris Nihom (Achtung! Mcgarrybowen)
11. Corporate & Employee Experience - Frank van den Brink (ABN AMRO)
12. Small Budget – Jacqueline Bosselaar (Het PR Bureau)

De eindjuryvoorzitters bestaat uit het duo Roel Welling (Wefilm) en Nathalie Peters (BigBear). 
 
Inzenden kan nog tot 17 januari.