Expand Online en Men in Green winnen Campaign of the Year award voor Walibi-campagne

23-03-2018 (14:43) - Awards

Expand Online (part of Dept) en Men in Green hebben Weborama’s Campaign of the Year gewonnen voor hun campagne voor Walibi Holland. Jaarlijks reikt het online reclame technologiebureau een award uit voor de mooiste, beste en opvallendste Rich Media Campagne van het afgelopen jaar.
 
 
De campagne bestond uit een homepage takeover, waarbij jonge bezoekers van de nieuwswebsite NU.nl een virtuele rit konden maken in een van de Walibi achtbanen. Het doel van de campagne was om jongeren op een actieve en inspirerende manier te bereiken. De video is in totaal ruim 17.000 keer afgespeeld. 
 
 
“Door beeld en geluid te combineren wilden we actief de connectie leggen en zoveel mogelijk mensen enthousiast krijgen”, aldus Thom Kloet, Lead SEA/RTB consultant bij Expand Online. “Ontzettend gaaf dat we een campagne hebben kunnen neerzetten waarmee gebruikers de achtbaanrit écht konden ervaren”.
 

De campagne is tevens genomineerd voor een Spin Award 2018 in de categorie Banner. Op 25 april worden de awards uitgereikt.