Bepaal je unieke marktwaarde met The Umami Strategy

30-07-2020 (13:34) - Publicaties

Hoe ontwikkel je een effectieve strategie en implementeer je deze succesvol binnen je organisatie? In The Umami Strategy geeft auteur Aga Szóstek antwoord op deze vragen aan de hand van een nieuwe aanpak die helpt bij het bouwen en uitvoeren van een experience strategie.
 
Het creëren van een unieke waarde voor je klanten is cruciaal als je je bedrijf wilt differentiëren in een overvolle markt. Om dit te verwezenlijken, is het nodig om een krachtige strategie te definiëren die consistente waarde binnen de organisatie creëert, een strategie die een unieke 'smaak' aanlevert voor een bedrijf. Szóstek beschrijft deze strategie als umami, de vijfde smaakcategorie (naast zoet, zuur, zout en bitter), wat een uitzonderlijke smaak aan eten geeft.
 

Ideale experience

Met het umami model kan de lezer onder andere achterhalen welke verhalen zijn of haar klanten willen vertellen, de ideale toekomstige experience bepalen om aan te leveren en de bruikbare maatregelen definiëren die vooruitgang in de richting van die visie zullen verzekeren.
 
The Umami Strategy wordt uitgegeven door BIS Publishers en is vanaf 10 september te koop.