Briljante ideeën van de grond met Pitching Ideas

20-03-2018 (11:47) - Publicaties

Jeroen Geel heeft door de jaren heen heel wat ideeën gepitcht en hij heeft zijn ervaringen nu opgeschreven in 'Pitching Ideas'. Grootste frustratie is altijd weer als een briljant idee niet van de grond komt. Met de tips uit dit boek kom je succesvol voor de dag. 


Voor ervaren creatieven, brandmanagers, marketeers maar ook nieuwelingen in de creatieve industrie, bestaat een groot deel van het werk uit het overtuigen van andere mensen om ideeën uit te voeren. Pitching Ideas is een goed startpunt voor iedereen die het gevoel heeft niet altijd de controle over zijn of haar ideeën te hebben, of wie het lastig vindt om steun van anderen te vinden. Dit boek helpt van begin tot eind, van het definieren van het doel, de kern van het idee kennen, begrijpen wie er overtuigd moet worden, tot aan de voorbereidingen en het moment van de waarheid zelf: de pitch.


Jeroen van Geel is co-founder en strateeg bij Oak & Morrow. Hij heeft aan verschillende projecten gewerkt, waaronder het zelf-service paspoortcontrole poortje op Schiphol, tot aan de prijswinnende slimme projector Beam.