Verdiende aandacht voor apps

12-07-2012 (08:32) - Publicaties

Auteur Klaas Weima en A.W. Bruna Uitgevers/Lev. presenteren een nieuwe manier van uitgeven met Verdiende aandacht, handboek voor sociale merkcommunicatie en -activatie. Verdiende aandacht is een multiplatform en bestaat uit een iPhone-app, iPad-app, een blog, een Facebookpagina en een papieren boek. De apps zijn nu te downloaden in de App Store. Boek, Facebookpagina en blog werden 6 juni gelanceerd
 
Internet en de opkomst van sociale technologie hebben een revolutie ontketend voor merkcommunicatie. Verdiende aandacht presenteert een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk. Want de merken van morgen praten liever met dan tegen mensen.
 
Timo Boezeman, digitaal uitgever De Arbeiderspers|A.W. Bruna Uitgevers: 'Verdiende aandacht' laat zien hoe je digitaal en papier goed combineert: door digitaal van meet af aan mee te nemen in het totale concept en goed na te denken over de synergie van elk van de afzonderlijke verschijningsvormen die je wilt ontwikkelen.
 
iPhone app - gratis , iPad app - € 4,99, Papieren boek - € 25,-, Integraalband, gebonden, full colour 14,0 x 21,5 cm, ISBN 978 94 005 0132 4