Girls in MarTech event, voor girls in de MarTech

02-03-2017 (11:53) - Tech

Dat ook vrouwelijke professionals een belangrijke rol spelen in (de toekomst van) MarTech mag best benoemd worden, dit gebeurt dan ook op op 21 maart aanstaande bij Girls in Martech: Setting the Scene for the Future in Pand Noord in Amsterdam. 

 
Dit is het eerste MarTech event in Nederland waarin vrouwen centraal staan. Met dit event willen organisatoren stichting SheSharp en Relay42 vrouwelijke professionals kennis en ervaring laten uitwisselen over de wereld van marketing technologie.
 
‘Het aantal meiden in tech, en ook in MarTech blijft beperkt, ondanks grote kansen op de banenmarkt’, stelt Anouk de Wolff, Head of Talent bij Relay42. ‘Als een MarTech aanbieder die voor 45 procent uit vrouwen bestaat, willen wij de discussie leiden over de kansen die er op dit gebied zijn voor ambitieuze vrouwen en meisjes in tech.’ Mede-initiatiefnemer SheSharp organiseerde eerder onder andere bij Google een event over online presence en bij Uber over vrouwen als disruptors. 
 
Op 21 maart komt alles op het gebied van marketing technologie aan bod. Specialisten van Relay42 zullen hun verwachtingen voor de toekomst schetsen en uit de doeken doen hoe zij willen groeien. KLM, voorloper op het gebied van digital marketing, spreekt onder meer over haar in-house programmatic marketingtools, visie en toekomstplannen. 
 
programma
18:30    Inloop 
19:00    Welkom door Relay42
19:10    Het wat, hoe en waarom van het menselijker maken van MarTech: van productontwikkeling tot marketingstrategie, door Alexandra Vargas, Alex Durham en Kalina Dancheva van Relay42 
19:30    Hoe creativiteit en big data samenkomen in programmatic marketing, door Liz van der Veen en Lotje van der Kooij van KLM.
19:50    Q&A
20:00    Borrel
 
Aanmelden is gratis en kan hier