KLM voegt augmented reality toe aan service voor passagiers

KLM voegt augmented reality toe aan service voor passagiers

02-10-2018 (16:26) - Tech

Vanaf vandaag kunnen KLM-passagiers die Messenger gebruiken heel zien of hun handbagage de juiste afmetingen heeft. Voor deze nieuwe service maakt KLM gebruik van Augmented Reality.


Pieter Groeneveld, Senior Vice President Digital Air France - KLM: 'Met de AR-handbagagecheck in Messenger zet KLM opnieuw een volgende stap in haar digitale dienstverlening. Passagiers zien nu zelf in één oogopslag of hun handbagage de juiste afmetingen heeft. Deze service in Messenger is voor elke KLM-passagier beschikbaar: op de luchthaven, onderweg en thuis." 


Stefanos Loukakos, Head of Messenger Business: "We zijn heel blij dat KLM één van onze bètapartners is. We hebben deze technologie in ons platform gebouwd om bedrijven in staat te stellen problemen voor hun klanten op te lossen. Het kunnen controleren van de afmetingen van handbagage, voordat je zelfs maar een voet op de luchthaven hebt gezet, draagt bij aan een comfortabele reiservaring. We zijn blij dat onze technologie hieraan bijdraagt.

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.