CS Digital Media begint met upgrade van haar metronetwerk

CS Digital Media begint met upgrade van haar metronetwerk

08-01-2018 (23:09) - Toeleveranciers

Het drukste metrostation van Nederland, station Beurs in Rotterdam, is het startpunt van de upgrade van het metronetwerk van CS Digital. Alle digitale schermen op dit station zijn in de eerste week van 2018 vervangen van 46” naar 75” digitale schermen met een 4K resolutie.


De toegepaste schermoppervlakte is 150 % groter dan voorheen. De komende maanden worden door CS Digital Media gebruikt om deze upgrade op alle stations binnen het metronetwerk Rotterdam door te voeren. De upgrade zal afgerond zijn voordat per 1 april de uitrol van de metroconcessie Amsterdam zal starten.

meer impact 

CS Digital Media bouwt  aan een netwerk binnen het openbaar vervoer met een professionele en nieuwe identiteit. De digitale schermen die verder toegepast worden, zullen varieren van 75” tot 98”. In combinatie met de 4K campagnes die hierop vertoond worden, creëert CS Digital Media een nieuwe standaard binnen de Digital Out Of Home markt. Door de betere zichtbaarheid van deze grotere schermen bereiken adverteerders meer publiek met een nog grotere impact van hun advertentie campagnes. 

programmatic

Alle nieuw geplaatste  schermen zijn, zoals gebruikelijk sinds 2015, beschikbaar voor de toenemende vraag naar programmatic inzet.