Focus Feedback en Govert Janssen bundelen krachten

Focus Feedback en Govert Janssen bundelen krachten

05-11-2018 (10:48) - Toeleveranciers

Govert Janssen, in de wereld van Customer Experience beter bekend als ‘Mr. Tevreden’, heeft zich verbonden aan Focus Feedback. Dat bedrijf is actief in de markt van doorlopend klantonderzoek zoals NPS, CES en eNPS.


Govert Janssen is een veelgevraagd spreker op bijeenkomsten rondom Customer Excellence en Employee Engagement. Al in de jaren 90 heeft hij het eerste wereldwijde Closed Loop Feedback [1] onderzoek opgezet in de olie- en gasindustrie voor organisaties als Stork en Siemens. Vanuit deze positie heeft hij Tevreden.nl opgericht en weten uit te bouwen tot een toonaangevende partij voor gestandaardiseerd klantonderzoek met reviews en ratings. Daarnaast is Janssen één van de oprichters van Opiness en was hij als aandeelhouder betrokken bij The Feedback Company. In het voorjaar van 2017 verkocht hij zijn belangen in deze organisaties om zich vervolgens te gaan richten op nieuwe uitdagingen.


vliegwiel

“Het vak van Customer Excellence is een prachtig vak", zegt Janssen. "Mijn passie zit vooral in het bedenken van oplossingen voor onderzoek naar klantbeleving bij grote organisaties, zodat zij daarmee het vliegwiel van bevlogen medewerkers en enthousiaste klanten echt op gang kunnen brengen. Ik vind het dan ook fantastisch om nu met Focus Feedback op zoek te gaan naar grote organisaties die de klantbeleving willen optimaliseren en hen daarbij te helpen.”


groeiambitie

Dave Wurms, oprichter en CEO van Focus Feedback en Govert Janssen zijn professioneel gezien al jaren bekenden van elkaar. Dave Wurms: “Focus Feedback wordt nu al ingezet in bijna dertig landen over de hele wereld. Deze positie willen we verder uitbouwen en versterken bij organisaties in binnen- en buitenland. Wij zijn ervan overtuigd dat Govert Janssen een uitstekend profiel heeft om deze ambitie van Focus Feedback waar te maken.”