Media ondernemer Jeroen Hillenaar terug met Hillenaar Outdoor

Media ondernemer Jeroen Hillenaar terug met Hillenaar Outdoor

02-11-2017 (17:01) - Toeleveranciers

Meer dan 700 Abri’s, Billboards, Digitale out-of-home media en een landelijk netwerk voor scholieren. Het nieuwe Hillenaar Outdoor is direct een forse out-of-home speler in Nederland. De site is vandaaglive gegaan. "We zijn vooral sterk in de randstad", zegt CEO en oprichter Jeroen Hillenaar.

digitale innovatie

In 1990 startte Jeroen Hillenaar Hillenaar Outdoor Advertising dat uitgroeide tot een landelijke speler. Dit bedrijf verkocht hij in 2001 aan een Amerikaanse partijn en is nu bekend als Clear Channel. "Digitale innovatie is een belangrijke pijler", aldus Jeroen Hillenaar over Hillenaar Outdoor.


impact genereren

Hillenaar lanceert zijn nieuwe onderneming vandaag en biedt een breed out-of-home pakket aan. Het Abri netwerk van Hillenaar Outdoor omvat meer van 700 vakken in voornamelijk Zuid-Holland, een groot Billboard netwerk in Rotterdam en Digital City Abri’s op De Pier in Scheveningen. ,,Bijzonder trots ben ik op ons digitale billboard in Leiden middenin het centrum, dat gemiddeld 50.000 passanten in twee weken bereikt.” Impact genereren adverteerders ook met de reclamemast van Hillenaar langs de A5 in Amsterdam. "Dit is een echte eyecatcher." Daarnaast is er ook het TENQ Netwerk. "Dit netwerk is landelijk en bestaat uit 252 digitale schermen op 193 middelbare scholen. De schermen zijn aangebracht op waterkoelers en lenen zich bij uitstek voor creatieve en interactieve campagnes. Bijvoorbeeld in combinatie met smartphones. Jongeren zijn een lastige doelgroep en TENQ is daarvoor een effectieve oplossing.” 


Innovatie

 Het huidige aanbod van Hillenaar Outdoor is slechts het begin, zegt Hillenaar. ,"We zetten fors in op – vooral digitale – uitbreiding van ons portfolio. Er wordt voortdurend geïnvesteerd in nieuwe objecten die het bereik van het netwerk op een relevante manier vergroten. Het gaat daarbij niet zozeer om aantallen maar om media met impact.” In januari betrekt de onderneming een nieuw kantoorpand in Leiderdorp.


service & maatwerk

Hillenaar hecht heel veel waarde aan flexibiliteit, service en maatwerk. ,,Zo kennen adverteerders ons. Het nieuwe Hillenaar Outdoor heeft deze kernwaarden wederom hoog in het vaandel. We zullen alles doen om onze adverteerders te voorzien van effectieve campagnes die resultaat opleveren. Want daar gaat het om.”