Multi-Post introduceert het Hybride Mail Platform

11-06-2021 (10:26) - Toeleveranciers

Multi-Post uit Dordrecht introduceert het Hybride Mail Platform. ‘In deze nieuwe oplossing staat de klant centraal. Onze rol en is blijft het handelen van de poststromen van de klant’, zegt commercieel manager Aat van Gessel. ‘Dat doen we al 36 jaar. In de nieuwe dienst verzenden wij voor onze klanten hun post zowel digitaal alsook fysiek. De klant bepaalt dat zelf. Die houdt zelf de regie over zijn eigen postproces. Alleen is Multi-Post de uitvoerende partij.'
 
Van Gessel vervolgt: 'De klant volgt op afstand wat er binnen het proces gebeurt. Dat kan 24/7. Het proces is 100% transparant. Op ieder moment kan de klant zien waar zijn poststuk zich bevindt. Dat gaat tot en met de aflevering op het adres. Het Hybride Mail Platform wordt volledig naar de wensen van de klant ingericht. Daarbij bepaalt de klant zelf welke functionaliteiten hij wil gebruiken. Die kan hij simpel aan- of uitzetten. Het hele proces is volledig gesloten en biedt de klant de zekerheid dat de post die verstuurd wordt, ook aankomt.'
 
‘Hybride Mail Platform is er niet van de ene op de andere dag gekomen,’ zegt ICT manager Frank van Ballegooij. ‘Wij zijn een aantal jaren geleden begonnen met de ontwikkeling daarvan. Dat hebben we volledig in eigen huis gedaan. Er is veel tijd, energie en ook geld in geïnvesteerd. Maar nu staat het en is 100% betrouwbaar. Het is zeer geschikt voor transactiedocumenten, zeg maar post die ‘er toe doet’. Naast uitgaande post biedt het Hybride Mail Platform ook de mogelijkheid om inkomende post te verwerken. Die wordt gescand en teruggekoppeld aan de systemen van de klant. Dat gaat via koppelingen. Dat geldt ook voor de uitgaande post. Ook die komt via koppelingen rechtstreeks in ons Hybride Mail Platform. Daardoor vullen wij de rol van de postkamer van onze klanten in. Je ziet in toenemende mate dat binnen organisaties het werk van postkamers wordt uitbesteedt. Hybride Mail Platform is daar de oplossing voor. Het is als het ware de digitale postkamer, die niet meer in het pand zelf aanwezig is. Het hele proces wordt hier in en vanuit Dordrecht uitgevoerd. Dat levert klanten veel veiligheid, tijdwinst en nog meer efficiencyvoordelen op.’