Nieuwe b2b winkelformule speelt in op shopbehoeften zakelijke afnemers

12-06-2019 (12:53) - Toeleveranciers

Op 29 mei jongstleden vond de feestelijke opening plaats van de eerste Paardekooper Store 2.0 in Rotterdam. Hiermee zet Koninklijke Paardekooper de koers naar een toekomstbestendige positie. De nieuwe winkelformule biedt meer ruimte voor presentatie en inspiratie en versterkt de koppeling tussen on- en offline.
 
Het nieuwe Store-concept biedt meer ruimte voor presentatie, inspiratie en persoonlijk advies. Joy Alleblas, Projectmanager Store 2.0, licht toe: “We presenteren vernieuwende en toekomstbestendige verpakkingsconcepten die inspelen op de actuele consumentenbehoefte en marktontwikkelingen. Zo vind je in de nieuwe Store een uitgebreid assortiment duurzame verpakkingsconcepten, maar bijvoorbeeld ook maatwerk verpakkingsconcepten waarin de verpakking fungeert als een onderscheidende marketingtool. Op deze manier helpen we onze klanten met het samenstellen van een toekomstbestendig en (kosten)efficiënt verpakkingsassortiment.”
 

Omnichannel

De nieuwe formule verbindt de fysieke winkel met de webshop. Niet alleen de winkelformule is aangepast. Paardekooper heeft de afgelopen maanden ook ingezet op het verbeteren van de webshopfunctionaliteiten. In de nieuwe Paardekooper Store zijn on- en offline beter op elkaar afgestemd.